reede, 21. oktoober 2016

Külalisblogipostitus

Tervist blogilugejad!

   Minu nimi on Karet- Anette ning käin Väätsa Põhikooli kaheksandas klassis.Meie koolis on tavaks käia loovtöö tunni raames töövarjupäeval. Oletan,et teid huvitab, miks ma just Järva-Jaani vallavanema valisin. Peamine on ikkagi see,et mulle meeldib väikeste maa alevike ja külade edendamine. Samas olen kuulnud kui aktiivne ja optimistlik on Arto Saar ja ka see mängis suurt rolli, kui oli vaja valida, kelle juurde lähen.
     Proovin päeva lühidalt kokku võtta.
Päeva alustasime 8.30 paiku ja tegime esimese asjana ringkäigu maja peal. Peale seda tutvusime vallavanema töö ülesannetega, teisiti öeldes saatsime menetlemiseks  meilid laiali maja peale. Info vahetamiseks koguneti tee/kohvi laua äärde, kus puhuti niisama juttu. Pärast poole külastasime Kareda vallamaja, mis on ka Naabriplika peamine võttepaik,tegi majale ringkäigu Kareda vallavanem- Kulno Klein. Vahva majaga tutvus tehtud, tehti kohviring ja tutvustati vallavanema töö telgitaguseid.  Pisut ringi sõites külastasime Karinu karjääri ning pisikesi külateid. Lõunapaiku vallamajja tagasi jõudes esitasin Artole mõned väiksed küsimused ja minu pisikest sorti tööpäev jõudis lõpule.
     Tagasisideks tänase päeva kohta ütlen, et olen sellega väga rahul. Sain lähemalt tutvuda tööga, mis on mind köitnud. Reaalse maailma pilt avardus veelgi, see tuleb mulle ainult kasuks. Ja kui heitsime nalja tuleviku tööga, siis see on väga kaalukas variant. Tänan Artot, et andis selle toreda võimaluse ja Kulnot, et tutvustas mulle enda kabinetti ja töökohta. Tunnen rõõmu, et just teda käisin “varjutamas”.  

Töövari
Karet-Anette

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar