esmaspäev, 15. märts 2010

Tasa ja targu

Liikumisraskused on mu elu natuke rütmist välja löönud ja tuleb rahulikumat elutempot viljeleda kui seda olen harjunud tegema. Kaks võimalust- kas jalgpallijumal karistas selle eest, et ma vale ala harrastasin või hoiti mind hoopis selle eest, et ma lumelauahüpetel kaela poleks murdnud. Jääb mõistatuseks...
Mis siis toimund. Ega polegi midagi väga suurt reedese päeva ja nädalavahetuse kohta kirjutada, vähemalt mis mind otseselt puudutaks. Õnneks kuulsin, et JAK-i strateegia väljatöötamine kulges töiselt ja asjalikult ning ehk saan edaspidi ikka omi mõtteid sinna edastada. Reede õhtune naistepäevapidu läks ka korda, sest rahvast oli ja külalised hoidsid ka tuju kõrgel. Siinkohal vabandused kultuurimaja ees, et oma infotahvlil ei kajastanud seda ja seda siiralt lihtsalt unustades. Pühapäeval toimus lumeraja võistlus ja see sujus ka hästi. J-Jaani jalkameeskond käis Paide kunstmurul omi võimeid proovimas Pärnu Vaprus II-ga, kuid täit ülevaadet ei saanud, sest meeskond ei olnud päris 100% kohal. Samas said noored vähemalt kogemusi. Teatrisse kahjuks ajanappuse tõttu ei jõudnudki.
See nädal on tulemas suhteliselt koosolekute vaba, mis ilmselt mu liikumisvõimet arvestades on ka hea.
Üldisemas pildis hakkab suurem aasta alguse paanika mööda saama, sest eelmise aasta aruanded on kokku saamas ja ka uue aasta eelarve on tasakaalus. Siinkohal kiidusõnad raamatupidamisele, sest mahv on päris kõva olnud.
Tasa ja targu. See mõte puudutab teemat haldusreform. Kuigi naabrid Koerust tahaks selle säuhti ära teha või vähemalt tundub nii, siis me ilmselt päris hurraaga kaasa ei lähe. Liiatigi on huvitav see, et räägitakse ainult haldusterritoriaalsest reformist, kuid tegelikult peaks vaatama haldusreformi riigis tervikuna. Üldiselt oleme küll seisukohal, et teemaga tegeleda tuleb ja ilmselt moodustame ka vastava komisjoni, kes neid küsimusi arutaks. Ja seda mitte ainult Koeru ettepanekust lähtuvalt vaid laiemas plaanis. Sel teemal on arutelu käimas ka Koeru foorumis.
Mis puudutab aga üldiselt koostööd naabervaldadega, siis on seda teha võimalik ainult nendega, kes on siirad ja avameelsed. Aga kas kõik ikka on?

1 kommentaar:

  1. Arto, tuletan meelde. Mul ja sul on leping, et oleme ausad, avatud ja avameelsed. Ma küll ei märganud, et sa selle pügatud habemega parem välja näed - ning see jäi ka avameelselt välja ütlemata - aga üldjoontes ei tundnud ma su sissekandest end puudutatuna :)

    VastaKustuta