neljapäev, 29. juuli 2010

Pausile

Nädal möödunudki rahulikult ilma suuremate muredeta. Eile sain kokku Aivar Pohlakuga, kellele tutvustasin J-Jaani jalgpalli olukorda ning mõte on see, et kui Eesti Jalgpalliliidul on plaanis teha kuni 8 jalgpallikooli üle Eesti, siis võiks olla ka meie piirkonńas üks. Meilt läks ta edasi Koeru ning usun, et ses osas saavad kaks valda koostööd teha küll.
Vahepeal infot kinnisvaramaastikult. Nimelt on võimalik saada 90 ruutmeetrine korter ainult 60000 krooniga. Infot siit.
Hea uudis on ka see, et varsti on lootust näha ka Toidutare ümber muutusi, kuid eks aeg näitab millal ja mis osas täpsemalt.
Täna oli kultuurimajas suur proov enne Ungarisse minekut. Nimelt stardime esmaspäeval 10-ks päevaks kontsert-reisile, kuhu mindki kaasati ning et niisama luftikustina kaasas ei oleks, siis olen esiPARMupillimees ja jaurami mees ka.
Homme on üks tööalane kohtumine ning lisaks on kirjade järgi minu kord olla vabatahtlik rannavalvur, kuid eks näis kas on üldse rannailma.
Laupäeval osalen Järvamaa külade päeval, kus võtan vastu vankriratta, sest järgmist külade päeva korraldame meie.
Pühapäeval on kõik taas oodatud Kasekoplisse jalgpalli vaatama, kus seekord vastaseks FC Otepää. Pealtvaatajate vahel läheb loosi neli piletit Eesti naistekoondise mängule ning vaheajal toimub lattilöömise võistlus.
Esmaspäevast olen puhukusel kaheks nädalaks ja ilmselt on järgmist postitust loota 16. augustil.
Loodetavasti olen siiski ühendatud läbi interneti ja mobiil on ka ikka sisse lülitatud, nii et olen tegelikult ikka olemas koguaeg.
Head suve jätku ja minge öösel tähesadu ka vaatama.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar